פעילות מקסימה לילדים בדוגמת ציורי קיר

בפעוטון במרכז הארץ מרט האומן צייר 2 ציורי קיר. האחד משתרע על קיר פנימי בפעוטון, והשני בקיר על יד מדרגות הכניסה.

בציור הראשון מצוייר דובון על יד קשת בענן על רקע עדין של עננים רכים. ציור זה משרה גם רוגע, וגם חוויה כיפית בו זמנית לפעוט הצופה בו.

כמו כן, הקשת צויירה בכוונה קרוב לרצפה ועד התקרה כמעט, על מנת שהילדים יוכלו לגעת בציור, ולייצר חוויה אינטראקטיבית ומשחקית. 

המשחקיות שציור זה מייצר, נותנת מרחב רב לביטוי העצמי של הילד/ה, ולפיתוח היצרתיות שלהם.

בזכות הציור הזה, הילדים בגן משחקים יותר ומתלהבים להגיע לפעוטון לשחק עם חבריהם.

בציור הבא שמרט צייר, שבו נראות 3 דמויות של דובוני אכפת לי, האומן יצר משחקיות עם הצורניות של המדרגות בסימטריה מלמעלה עד למטה. 

כמו כן, יש זרימה של היצירה מבחינת הקומפוזיציה, שבה קודם רואים דובון אחד משחק עם כוכבים חמודים בזמן שהוא יושב על ענן רך.

בין הציור של הדובון הסגלגל שיושב על הענן, לבין 2 הדמויות של הדובונים מטה, מפריד ברוך ענן על מנת ליצור עניין וחיבור טבעי בין 2 הציורים שמתחברים לכדי ציור אחד ומלוכד.

2 הדובונים המתוקים יושבים ומפטפטים ביניהם כשלידם מוטיב הכוכבים חוזר בהשתלבות ובהמשכיות לדובון שנמצא משמאלם.

כמו כן הצבעוניות הרכה שלהם משלימה את הצבעוניות של הדובון הסגלגל. הדובון הורוד, אל יד הדובון הצהוב, צבעניות חמימה וכיפית שנעימה לעיני הפעוט המתבונן.

הציורים צויורו על יד מדרגות הכניסה כדי לתת “ספתח”וציפיה, לציור הגדול שמחכה לילדים בחדר הפנימי בפעוטון, הם בעצם השער לעולם היצירתיות והכיף שאליו הם יכנסו כל בוקר עם חיוך והתרגשות.

מרט מגיע עם למעלה מ-25 שנות ניסיון ויצירה של ציורי קיר בפעוטונים, גנים, חדרי ילדים, בתי ספר, בתים פרטיים, חברות הייטק, ועוד.

לכל מקום שאליו מרט מגיע הוא יודע לתת את היד והנפש האומנותית שלו ולהביא מן הידע שלו במקצועיות הרבה ביותר, ולהתאים את הציור לאווירה שהלקוח אותה מחפש.

אם גם אתם רוצים לשפר ולייפות את הפעוטון/גן הילדים שלכם, וליצור אווירה עדינה וכיפית לילדיכם, צרו קשר עם מרט האומן שיצור לכם בגן יצירת מופת אומנותית שלא רואים בכל מקום.