יש לכם גינה מעוצבת עם עצים, פרחים, כדים וקישוטים שונים אבל מרגישים חסר משהו? גינה זה החלל לשקט ושלווה, איפה שניתן לפתוח את היום עם כוס כפה, לעשות על האש עם חברים בצהריים או בערב וזה המקום למשחקים לילדים ולכל המשפחה. איך לעשות את הגינה שלכם יותר מרשימה ומעניינת שניתן יהיה לא רק לתת את הקסם שלה, אלא גם לשפר את איכות חיים? אנו נשאיר כמה טיפים איך לשנות את העיצוב של הגינה, שכל אחד שנמצא בה יקבל את ההנאה. ציורי קיר זה אחד מהאופציות המצוינות לעיצוב הגינה!

ציור של פרחים על הגדר ארוך בחצר הבית

איזה רעיונות קיימים לציורי קיר בגינה?

ציור קיר של חלון פתוח בכניסה לבית

לעתים מאוד קרובות מסביב לגינה קיים קיר או גדר שצבוע בצבע לבן. זה נראה כמו קיר לבן ריק בבית חסר חיים ויצירתיות. הקיר נראה משעמם ולא משתלב עם אווירת הבית. רעיון מצויין יהיה לעשות ציור קיר עם נוף, שמשתלב טוב עם הנוף של הגינה. אם הבית נמצא ליד הים אפשר להמשיך את הנושא של הים על הקיר של הגינה. לצייר ציורי קיר של אולם תת ימי עם שפע של דגים ויצורי ים. ציורי קיר של זריחה או שקיעה ביום תמיד יוצאים מרשימים ומושלמים לעיצוב הבית.

עיצוב של החצר הבית

אם בגינה גדלים הרבה עצים או פרחים – עץ מצויר על קיר או המשך של הפרחים על הקיר מוסיפים חיים ומרחיבים את חלל הגינה. אם בבית יש בריכה ניתן לצייר על הקירות הפנימיים של הבריכה להוספת הנפח ויופי.

יש לכם גינה לא גדולה? כדי להרחיב אותה ויזואלית קיימת אופציה של ציור של חלון על הקיר החיצוני של הבית. חלון פתוח עם נוף מאחור מוסיף אווירה קסומה לחלל הגינה. או כדי לכסות את שטח הקיר הלבן פשוט נוסיף לכם חלון מצויר נוסף. מרחוק זה נותן אשליה של חלון נוסף.

ההשראה לציורי הקיר גם תלויה מהטעם של בעלי הבית. ביחד עם הצייר אפשר להגיע לרעיונות מיוחדים, ולהגיע לרמה יותר גבוהה בעיצוב של גינת הבית.